ŞİKAYET YÖNETİMİMİZ

Garanti BBVA Filo’nun hizmet kalitesini müşterilerimizin olumlu ya da olumsuz görüş ve önerilerini dikkate alarak durmadan yükseltiyoruz. Müşterilerimizin her zaman çok daha iyi hizmet alması için iş süreçlerimizi, değişen müşteri ihtiyaçlarına uygun şekilde güncelliyoruz.

Şikayetiniz, size daha iyi hizmet verebilmemiz için bir fırsat...

Sizlere sunduğumuz tüm ürün ve hizmetlerin yüksek standartlarda olması için durmadan çalışıyoruz. Zaman zaman yaşanan aksaklık ya da olumsuz durumlarda bizleri anında bilgilendirmenizi bekliyoruz. Bize ulaşan şikayetlerinizle, ürün ve hizmetlerimizi daha da geliştiriyor, sorunun tekrarlamaması için gerekli önlemleri alıyoruz.

Müşteri Memnuniyet Birimimiz ile vakit kaybetmeden şikayetinizi takibe alıyor, sorununuzu Garanti BBVA Filo Müşteri Memnuniyeti İlkelerimiz kapsamında çözüme kavuşturuyoruz.

ŞİKAYET YÖNETİM SÜRECİMİZ

1.Adım

Mutlu Müşteri Hattı’na ilettiğiniz her şikayeti kaydediyoruz.

2.Adım

Şikayetinizi tarafsız bir şekilde değerlendiriyoruz.

3.Adım

Gerekli tüm araştırmalar yapılarak en kısa sürede çözüm üretiyoruz.

4.Adım

Çözümün ardından sizi bilgilendiriyoruz.

MUTLU MÜŞTERİ HATTI'NDAN BİZE ULAŞIN.

Memnuniyetinizi sürekli olarak artırabilmemiz ve kalıcı hale getirebilmemiz için Mutlu Müşteri Hattımızdan bize anında ulaşın.

GÖRÜŞ VE ÖNERİLERİNİZ

Bize Yazın

E-POSTA

Musterimemnuniyeti@garantifilo.com.tr

TELEFON

0212 365 31 00 (Hafta içi 09:00-18:00)